Hurvínek a kouzelné muzeum

Brief

Měli jsme za úkol vymyslet a vytvořit ve velmi krátkém čase řešení, které by bavilo dětské diváky největšího českého 3D animovaného filmu z roku 2017 a pomohlo by s propagací filmu i mimo klasické marketingové kanály.

 

 

Realizace

Vytvořili jsme mobilní aplikaci, ve které mohou děti, díky rozšířené realitě, přenést hrdiny z plátna do svých školních lavic, pokojů nebo heren a natáčet krátká videa. Stávají se tak na chvíli malými režiséry a mohou i sdílet zážitky s jejich oblíbenými postavičkami z filmu. Vývoj aplikace probíhal v uzavřené beta verzi nového iOS 11 ještě před tím, než byl ARKit oficiálně uveden na trh. Nejdůležitější pro vývoj Hurvínkovy aplikace byla schopnost ARKitu přesně rozpoznat horizontální plochy spolu s trackováním a umísťováním objektů na malé referenční body. ARKit používá technologii Visual Inertial Odometry, která prolíná data ze senzoru fotoaparátu se základními pohybovými daty. Přístroj pak lépe rozeznává svůj pohyb s vysokou přesností bez nutnosti další kalibrace. Vzhledem k tomu, že Hurvínek je především o propracovaných vizuálech, je důležité osvětlování scén v aplikaci. ARKit dokáže využít senzor fotoaparátu k analýze celkového světla ve snímané scéně a aplikuje správný poměr na osvícení virtuálních objektů.

Technologie

ARKit, Swift 5

Máte zájem o kvalitní IT řešení? Domluvte si s námi schůzku.

+420 602 666 615

V pracovní dny od  8:00 do 19:00

QUBIX, s.r.o.

Korunní 810/104, Vinohrady, 101 00 Praha

office@qubixstudio.com

Jak pracujeme

Máme přes pět let zkušeností s vytvářením vlastních aplikací i těch pro nadnárodní firmy.

Dáváme si záležet na propracovaném UX a UI, kvalitním designu i pečlivém programování a přehledném kódu.